Notícies de Calafell

Des de l'Assemblea Local (AL) compartim amb vosaltres la decisió d'abstenir-nos en el Ple d'investidura i els motius que ens han portat a fer-ho.

Estem decebudes, només 22 vots ens han privat de poder mantenir les dues regidores al consistori, i repetir el número d'electes del 2015 i el 2019. Tristes de l'elevat absentisme lligat a la classe treballadora d'esquerra, del qual cal fer-ne una lectura d'autocrítica.

Aquest divendres acaba la campanya electoral, i quedarem al nostre local per celebrar-ho!!

Xerràrem sobre les propostes per Calafell en ambient distès, amb música, refrigeri i sopar.

Ubicació: L'ENTRESÒL: Passeig Marítim St Joan de Déu 68, Calafell

Hora:19.30 h

Dia: 26/05/2023

T'hi esperem i si tens qualsevol dubte o proposta, estarem encantades de comentar-ho!

#TuEnsFasDecisiu #GentQueLLuiti

La campanya està a punt de finalitzar i com fa quatre anys no tindrem debat electoral a la ràdio pública, tampoc entrevistes als candidats, ni informació de campanya. On és llavors la funció pública d'aquest mitjà?

Compartim el Programa electoral del 2023, el nostre projecte municipal iniciat l'any 2015 i del qual mantenim les nostres propostes, tot i no figurar en l'actual.

Podeu rellegir els programes anteriors accedint a documents.

Fa un any vam arribar a un acord amb el PSC, conjuntament amb SUMEM, pels pressupostos municipals del 2021. En un context de pandèmia i amb la intenció de poder sumar en la elaboració d’uns pressupostos que havien de posar les persones en el centre vam accedir a abstenir-nos en contraprestació de l’execució de les accions detallades a l’acord.

El retorn social és una eina creada per la CUP de Calafell per tal de revertir en el teixit associatiu del municipi una part del salari percebut per les dues regidores que ens representen a l’Ajuntament de Calafell. En la primera edició es va dotar amb 4.000€ i les entitats Malva Acció Feminista, ADIPAC, Unió Artística Municipal i Baix Penedès amb el Sàhara van ser les seleccionades per tal d'executar diferents accions al municipi.

D’ençà de la crisi-estafa en la que estem sotmesos el problema de l’habitatge s’ha vist agreujat no només pels preus desorbitats en comparació amb els sous de la gent sinó perquè les institucions públiques poc han fet per ajudar la població amb menys recursos. Si bé és cert que hi ha alguns aprofitats i llestos que ocupen cases per plantar marihuana, punxant la llum i l’aigua, la majoria de gent que ocupa cases és perquè no pot assumir lloguers que els superen els ingressos.

Pàgines