Procés Constituent fa públic el seu suport a la CUP de Calafell

L’Assemblea de Procés Constituent al Baix Penedès ha fet públic un comunitat en què expressa el seu suport a la candidatura de la CUP de Calafell per a les properes eleccions municipals del dia 24 de maig. Aquesta mostra de suport és un pas més en el procés de confluència de les diverses forces de l’esquerra transformadora. Un procés que necessàriament ha de seguir sumant nous actors amb la voluntat de construir un veritable contrapoder popular al conjunt de la comarca.

Des de la CUP de Calafell ens felicitem per aquesta notícia i ens comprometem a continuar treballant per bastir ponts de diàleg i projectes compartits amb totes aquelles persones i organitzacions que lluiten per un nou país socialment més just i radicalment democràtic.

Transcrivim tot seguit el comunicat:

“L'Assemblea Comarcal del Procés Constituent del Baix Penedès manifesta el seu suport a  la candidatura municipal de la CUP de Calafell.

L'ànim del Procés Constituent és recolzar o confluir en les diverses candidatures polítiques encaminades a transformar els Ajuntaments des de la participació ciutadana, la total transparència, l'ètica, l'economia social i el bé comú. Les que actuïn per evitar els desnonaments i les desigualtats. Les que treballin per preservar el territori i el patrimoni, i que lluitin contra la corrupció i l'especulació. Les que defensin el medi ambient i la municipalització dels serveis, i també el dret a l'autodeterminació del poble català.

Es considera important que els càrrecs electes es comprometin a defensar aquests valors, així com que acceptin la revocabilitat i la limitació de mandats i sous.

És per tot l'expressat que subscrivim aquest manifest, entenent que la CUP de Calafell representa aquests principis en benefici de la majoria dels calafellencs.

Baix Penedès, a vuit de maig de 2015”