Calafell entra a l'AMI.

“Moltes mocions acaben sent declaracions polítiques que mai es fan realitat”.

Ramon Ferré creia que amb aquestes declaracions i excusant-se darrera el mur dels pressupostos tancava el capítol de l’entrada a l’AMI, tan incòmode per als seus, després d’haver estat aprovada la seva adhesió el passat Ple del 27 de setembre.

L’Alcalde de Calafell defensava que no podia tirar endavant la decisió presa per la majoria del Ple perquè el consistori no disposava de 3000€ per destinar a l’associació en qüestió.

Preocupats per la situació financera de l’Ajuntament i l’autoritarisme del senyor Ferré vam voler indagar una mica en aquests requisits imposats per l’AMI. Sorprenentment, o no, ens vam trobar amb una situació molt diferent: a Calafell li pertocaria una quota de 1859 euros, sempre que el municipi ho pogués pagar i lluny de ser exclosos per no tenir els fons suficients. L’únic requisit demanat per l’associació era presentar l’acta del Ple on s’havia aprovat la moció.

Veient les dificultats que tenia el senyor Ferré d’acatar el mandat democràtic del Ple, des de la CUP vam decidir facilitar-li la feina, passar l’assecador per la moció que pretenia deixar en paper mullat, i el resultat és que avui, divendres 30 de novembre, ja som oficialment un municipi adherit a l’AMI.