Acords per a la gratuïtat de la C-32

La Coordinadora de Calafell ha engegat un procés que aplega associacions i partits de Calafell perquè, de manera conjunta, es pressioni per la gratuïtat de la C-32. De la primera reunió (06-07-15) en van sorgir els següents acords:

Assistents a la reunió:

AAVV Mas Romeu, AAVV L'Estany, AAVV Calafell Park, AAVV Marinada, AVAP, AAVV vecinos y propietarios de Segur, AVSU, CUP, PSC, CiU, ERC, C's, CeC ( ICV)  i  PP.

S'acorda que,

Entre la segona i tercera setmana de juliol enviarem un correu recordatori al secretari de Mobilitat i Territori de la Generalitat Sr. Ricard Font i Hereu perquè ens faciliti el resultat de l'estudi econòmic del rescat de la C-32, donant com a data límit el 25 / 07/15.

Demanar als representants dels grups polítics de Calafell, el compromís als seus respectius diputats a la Generalitat, per tenir els resultats de l'estudi, si fos necessari convocar la taula de peatges .... i poder donar llum verda al camí cap a la gratuïtat de la C-32.

Passada la data límit del 25/07/15 començar les mobilitzacions, valorant fermament  el 15/08/15 a les 21h al Passeig Marítim fer una concentració i desplegar tots els mitjans capaços al nostre abast perquè l'acte tingui la màxima difusió, sense descartar que aquest fos el primer d'una sèrie d'actes durant la resta d'estiu en senyal de protesta per la tardança i la poca resolució que des de la Generalitat estan donant a la gratuïtat de la C-32 tan necessària per al nostre municipi.

Acordat i consensuat per unanimitat, excepte el representant de CiU que va demanar temps per fer una valoració de la situació. però sense oposar-s'hi.

La Coordinadora de Calafell es tornarà a reunir el pròxim dia 3/08/15 a les 20h al local de Salvament Marítim, carrer Besòs, 9 a Segur de Calafell.

Salutacions.