Documents

Compartim el Programa electoral del 2023, el nostre projecte municipal iniciat l'any 2015.

Les nostres propostes parteixen d'un projecte de municipi i societat, un projecte de transformació econòmica i urbana, de transició ecosocial, feminista i antifeixista, per adaptar-se a les necessitats del nostre poble i dels Països Catalans.

El retorn social és una eina creada per la CUP de Calafell per tal de revertir en el teixit associatiu del municipi una part del salari percebut per les dues regidores que ens representen a l’Ajuntament de Calafell. En la primera edició es va dotar amb 4.000€ i les entitats Malva Acció Feminista, ADIPAC, Unió Artística Municipal i Baix Penedès amb el Sàhara van ser les seleccionades per tal d'executar diferents accions al municipi.

En aquest 2on Retorn Social l’import és de 5.000€ i les bases del concurs són similars a les de la primera edició, les podeu trobar a calafell.cup.cat . Poden beneficiar-se totes les entitats, associacions, i organitzacions sense ànim de lucre, prioritàriament calafellenques o que desenvolupin la seva tasca a nivell comarcal,  que presentin un projecte amb objectius dirigits cap a la cultura popular, l’educació, la solidaritat internacionalista, de defensa del territori, foment dels Països Catalans, l’economia social i solidària, el feminisme, d’igualtat i cohesió social.

El termini per a presentar els projectes finalitza 4 de març 2022, la resolució per tal de conèixer els projectes seleccionats es farà saber el 9 de març del 2022 i la concessió del 75% de la quantia atorgada al març del mateix any. La memòria del projecte s’ha de presentar abans del 17 de març de 2023.

Us presentem el programa electoral de la CUP de Calafell!

Us el podeu descarregar o bé consultar-lo en línia a:

Bases del retorn social

Moció APROVADA pel Ple de Calafell del dia 5 de març de 2018.

Vots a favor: 19

CUP (2), PSC (5), CiU (5), PP (2), UAM (2), ERC (2), C's (1), regidor no adscrit Jesús Benedicto.

Vots en contra: 0

Abstencions: 0